2015年12月4日 星期五

【高級料理!法式酥皮洋蔥湯】


嘩,洋蔥湯?好貴架wor!仲要酥皮,無錢俾呀!我都好耐無飲過pizza hut d 酥皮龍蝦湯,非常懷念。細個ge時候我記得pizza hut 有個自助沙律吧,唔限你攞幾多疊到幾高,但只限一次,果時同媽咪 家姐 去吃,好開心^_^ 我記得我最鍾意攞菠蘿

不過,我今次做的是洋蔥湯,因為相對地成本低好多,嘻嘻。呢個湯好有節日慶祝的感覺,可以考慮聖誕節整啊*\(^_^)/*

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<< 法式酥皮洋蔥湯>> 食譜:

材料:
  • 無鹽牛油 --- 30
  • 洋蔥(中) --- 1
  • 黑糖 --- 1茶匙
  • 牛肉清湯 --- 600 mL
  • 黑胡椒 --- 1/2茶匙
  • 白酒 --- 30毫升
  • 酥皮 --- 1
  • --- 1


做法:

  1. 洋蔥切幼絲。
  2. 拿出20cm鍋,以中小火加入牛油,加入洋蔥和黑糖炒至洋蔥變啡色和軟身。
  3. 加入牛肉清湯,大火滾起後,慢火繼續煮1小時。
  4. 撒上黑胡椒和鹽調味。
  5. 酥皮一開4
  6. 把湯倒入4迷你鍋,鍋邊掃上蛋汁,鋪上酥皮,再掃上蛋汁,以180度焗18分鐘,即成。




沒有留言:

張貼留言