2015年12月7日 星期一

【懷舊手工 黑糖馬拉糕】



由細到大去飲茶,我一定會叫馬拉糕啊^O^ 我最鍾意的是深色d ge 馬拉糕,即係咩?即係黑糖/蔗糖馬拉糕啊~同埋我會叫有把遮的jelly,爸爸知我喜歡,一定會叫俾我架^_^

其實馬拉糕唔一定要用蒸籠ge,如果屋企無蒸籠,就用普通蛋糕模,鋪紙,隔水蒸。不過,有蒸籠就靚仔d (^_-)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<< 黑糖馬拉糕 >> 食譜:

材料:

l           雞蛋 --- 2
l           黑糖 --- 100
l           無鹽牛油溶液 --- 20
l           牛奶 --- 60
l           低筋麵粉 --- 80
l           吉士粉 --- 20
l           泡打粉 --- 1茶匙

做法:

  1.  6吋蛋糕模鋪上牛油紙。
  2. 雞蛋、黑糖油用電動打蛋器打至企身,加入無鹽牛油溶液和牛奶輕手拌勻。
  3. 過篩低筋麵粉、吉士粉和泡打粉加入,以膠括拌勻
  4. 倒入模具,大火隔水蒸30分鐘,取出離模即成。


沒有留言:

張貼留言