2015年12月2日 星期三

【翻版KFC磨菇飯】


Kfc 個蘑菇桶飯$22,大大兜有蘑菇汁有炸雞粒,仲有汽水,我覺得好正(^.^) 實不相瞞,今次自製貴過出去買,因為我淨係買牛肉清湯都$20喇(@_@)

雖然呢$20可以煮到不止一碗,但計埋其他配料同埋燈油火臘,都是kfc抵⊙_⊙
不過我還是DIY,因為,我好想試下煮唔煮到呢個味道,結果我覺得有9成似架!!有興趣可以到我blog看看食譜(^.^)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<< 翻版KFC磨菇飯 >> 食譜:

材料:
  • 罐頭磨菇(大) --- 1
  • 牛肉清湯 --- 300mL
  • 無鹽牛油 --- 1湯匙
  • 麵粉 --- 1湯匙
  • 黑椒 --- 1/2茶匙
  • 白胡椒粉 --- 少許
  • --- 1/8茶匙
  • 糖 --- 1茶匙
  • 蠔油 --- 1~2湯匙


做法:

  1. 中小火加入牛油,融化後加入麵粉炒勻
  2. 加入牛肉清湯湯及蠔油拌勻,慢火繼續煮至濃稠
  3. 撒上黑椒和蘑菇片炒勻,熄火上碟配白飯食用。

沒有留言:

張貼留言