2016年8月23日 星期二

【沖繩苦瓜煮雜錦】



沖繩苦瓜煮雜錦

我好好好鍾意吃苦瓜架!我和老公拍拖果時,佢第一次帶我返屋企食飯,老公媽媽(當時是男友媽咪)問我想食咩,我第一樣就答:「苦瓜!越苦越正!」第一次去bf屋企吃飯,我記得只是拍左拖一個禮拜 :D 果日朝早bf同我去玩hello Kitty 農莊,然後去元朗行街,然後就去佢屋企喇!一開門我驚到退後幾步,因為...因為佢屋企有兩隻好熱情ge狗 !! 我當時好驚。而家呢?而家當然唔驚,仲好鍾意佢地添!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<< 沖繩苦瓜煮雜錦 >> 食譜:

材料:
  • 苦瓜 --- 1
  •  午餐肉 --- 1
  •  硬豆腐 --- 1
  • 鰹魚粉---  1/2茶匙
  • --- 2
  • 木魚絲 --- 1


調味料:
  • 萬字醬油 --- 3湯匙
  •  味醂 --- 150mL
  • 料理酒 --- 50mL


做法:

1.             苦瓜洗淨切條。
2.             午餐肉切條。
3.             硬豆腐切粒,用廚房紙印乾水份。
4.             燒熱油鑊,用大火煎豆腐至金黃色後盛起。
5.             下苦瓜和午餐肉大火爆炒,加入2~3湯匙水和鰹魚粉,蓋上蓋焗煮2分鐘。
6.             打開蓋,硬豆腐回鑊,下調味料爆炒,然後下蛋炒,上碟

7.             撒上木魚絲即可。


沒有留言:

張貼留言