2016年8月23日 星期二

【麵豉醬煮椰菜豬肉碎】



當煮飯俾自己一條友ge時候,菜和肉一碟過,碟又洗少隻,鑊又洗少隻,正~當我寫食譜ge時候,阿b又扭計 >_< 我又抱又唱歌又跳舞(我唱叮噹主題曲󾌴),唔係路wor,我想寫食譜,都係放低阿b喺high chair 先,阿b你自己玩住先啦:D 其實同佢出街都幾樣衰,因為喺街我都要唱歌俾佢聽....我自己一路唱一路周圍望下有無人望住我... -_-"


<< 麵豉醬煮椰菜豬肉碎 >> 食譜:

材料:
  • 麵豉醬 --- 1湯匙
  • 椰菜 --- 1/2
  • 豬肉碎 --- 150
  •  --- 1


醃料:
  • 花雕酒 --- 1茶匙
  • 生抽--- 2
  •  胡椒粉 --- 少許
  • 生粉 --- 1茶匙


做法:

1.             椰菜浸洗乾淨切碎。
2.             肉碎用醃料醃20分鐘
3.             燒熱下油,大火炒肉至轉色。
4.              加入椰菜兜炒

5.             把水倒進鍋中煮滾,拌麵豉醬和糖加蓋用慢火5分鐘即成

沒有留言:

張貼留言